Monday, June 8, 2009

بنویس - ننویس

من عادت دارم صبح که از خواب پا می شم اول اخبار بخونم. جدیدا نوشته های بد این روزنامه های ایران حالمو بهم می زنه. مثلا به این تیتر حادثه نگاه کنین..

جسد زن معلوم الحالی در یک خانه مخروبه پیدا شد
حالا من موندم از کجا شما متوجه شدین این خانم معلوم الحال است؟ از لباسهاش یا با معیارهای خودتون

مرد پرشکی زن صیغه ای اش را کشت
چون صیغه را هر کسی می تونه اجرا کنه حتی اگه ایشون دوست دخترشون هم بوده حالا شده زن صیغه ای - حالا چرا زن معلوم الحال صیغه نمی تونه بشه من موندم

اگه دو تا اخبار قتل تهران را می نویسند حتما 10 تا قتل در آمریکا رو هم از روی اینترنت ترجمه می کنن.. بخصوص که به دلیل آزادی بیان زیاد هم آب و تاب داده شده و به نظر وحشتناک تر از قتلهای به قولی - ناموسی می رسه!

بی ربط 1 - از وقتی قرار شده برم ایران شدیدا به خود سانسوری دچار شدم

3 comments:

  1. daghighan hamine ke migi. oje veghahatan, aslan jende!!! BE SHOMA CHE RABTI dare, faghat damagheshoon too zendegie digaroone.

    ReplyDelete
  2. بیا رای بده تا سانسور و تحجر رو تموم کنیم

    ReplyDelete